۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۴

سلیمانی:

رقابت بیش از 11هزار داوطلب کارشناسی ارشد در 20 حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اراک

رقابت بیش از 11هزار داوطلب کارشناسی ارشد در 20 حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اراک

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی از رقابت بیش از 11هزار داوطلب در 20 حوزه امتحانی در دانشگاه آزاد اراک خبر داد و گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در سه روز با هم رقابت می کنند.

ملک سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یازده‌هزار داوطلب در 20 حوزه امتحانی با هم به رقابت می‌‌پردازند که از این تعداد بیش از  که از این تعداد چهار هزار 250 هزار نفر زن وشش هزار و 850 هزار نفر مرد هستند.

وی ادامه داد:صبح امروز هم‌ این آزمون با رقابت یک هزار و 733 داوطلب برادر و خواهر در 4 حوزه امتحانی در گروه‌ آموزشی علوم انسانی و مجموعه‌های حسابداری و مدیریت و حقوق برگزار شد.

سلیمانی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال 92 در روزهای نهم، دهم و یازدهم خردادماه جاری به صورت استانی در واحد اراک برگزار می‌شود تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامي اراك به عنوان دانشگاه جامع با دارا بودن حدود 19 هزار دانشجو و بيش از 170رشته تحصیلی در مقاطع مختلف است.

وی اضافه کرد: از بین این رشته ها 15 رشته در مقطع دكترای تخصصی، 45 رشته در مقطع كارشناسي ارشد، 70 رشته در مقطع کارشناسی، 20 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 20 رشته در مقطع کاردانی در6 دانشكده مصوب فني و مهندسي ، علوم پایه ، علوم پزشكي ، مديريت ، علوم انساني وكشاورزي در 2 مجتمع آموزشی مجزا خدمات علمی ارزشمندی را به جامعه دانشگاهی کشور عرضه داشته است.

کد خبر 2066470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha